Söndag idag...

God kväll =)

Idag är det söndag och det innebär slut på helgen och början på en ny vecka...
Idag har vi varit lite barn fria, Alvins farmor har haft Alvin idag så jag och Crille har varit på Överby en sväng tog en fika på Espresso house himmla gott men dyrt =) Sen blev det lite inhandling till Alvin en mjuk spöket laban bok som prasslar och piper, och även två dregellappar till... Vi gick och kikade lite i affärer ganska så skönt att vara barnledig.. Sen åkte vi hem och vilade lite eftersom det blev sent i natt.. Crille va ju ute och kom inte hem förrens vid tre och jag är så töntig att jag inte kan somna utan honom försökte allt men det gick inte så jag va vaken tills han kom hem och jag somnade inte förrens halv 4 i natt för när jag väl skulle sova hade jag så ont i huvudet så jag inte kunde sova... Jobbigt, så det har inte blivit många timmars sömn i natt.. Tidigt i sängen blir det ikväll iaf...

Igår va ju Julia Silena och David här... Dom kom vid halv sju tiden så vi kollade på Melodifestivalen och åt tacos det va trevligt att få lite sällskap. Alvin somnade ju vid 19 igår så honom hade jag inte fått så mycket sällskap av. Men det va skönt att han somnade tidigt...Blev till frågad att följa med på AfterWork på fredag så det ska jag, Crille ska ju med ut en sväng så Faster Therese ska nog vara barnvakt.. Men vi ska ju inte vara borta så länge eftersom vi ska upp tidigt till babysim.. Så det blir inte Ullared för mig eftersom jag inte ska ha något speciellt och sen så måste vi inhandla lite på Ikea som är viktigare... Så jag får hoppa Ullared...

Nu ikväll händer inte mycket blir slappa famför tv:n och mysa med prinsen....
Ha en bra Söndag kväll för det ska vi ha=)
Kram


Kommentarer
Postat av: Emma

Tack, ja vi blev super nöjda. Mycket mycket bättre nu =) Ingen skabbig porrtoalett =) Haha

2009-02-23 @ 13:33:00
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0