Otursdag...

Idag är det fredagn den 13:de vilket är dagen med stort D när det gäller otur =)
Men trots detta så valde min kära vän Emma att tiltta ut då = ) Och det va ju tur för annars hade vi inte lärt känna denna goa tjej... Så ett STORT Grattis till dig Emma =)

Dagen igår va lyckad som alltid när man träffar dessa tjejor =) Vi va och fikade på Briggen och sen blev det lite kolla i affärer men jag köpte inte något =) När vi va på HM och kikade gick brandlarmet på Siba huset så det va bara att utrymma.. Men det va ingen brand utan kanske bara en övning ?
Sen kom Crille ner till Coop så hälsade vi på Alvins farmor en sväng men Alvin somande precis innan vi kom in till Coop... Men vi fick med köpt en haklapp till Alvin som han ska ha nu när han ha böjat äta burkmat.. Han fick en matkub igår och den åt han som ingenting = ) kul vi tog massa kort som jag tänkte lägga in senare idag...
Idag gick vi upp kl 8 för då bestämmde sig Alvin för att han inte ville sova mer.. Men vi låg kvar i sängen till kvart i 9... Sen kom Farmor hit och jag färgade håret på henne.. Tar ju inte så lång tid eftersom hon har så kort hår =)
Nu sover Alvin igen och jag ska göra mig lite iordning för vid 13 tiden kommer alla mammor hit på fika... Jag fick ju bakat igår det blev sockerkaka med choklad och apelsin i den va jätte god.. Jag och Crille provsmakade den igår kväll :P

Ikväll blir det Tacos ett glas rött och Lets dance.. Hoppas Alvin somnar innan vi ska äta så man slipper slänga i sig maten... Men de ska nog inte va några problem om han inte sover efter kl 17 idag... Och det ska ha inte få göra heller... Sen kommer de ju vara mycket liv i luckan här idag även att allla är lika små sotra som Alvin så blir det jobbigt för dom...

Och imorgon är det den berömda Lördagen =) Helt perfekt.. På morgonen ska vi på babysim sen ska jag tvätta lite tänkte jag innan jag ska göra mig i ordning för sen bär det hem till Emma :P Yeesssss....

Nähe bilder kommer som sagt senare idag på när prinsen äter...
Vi hörs
Later :P

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack, vad du är snäll! =) Är glad vi lärde känna dig också! =)

Kram

2009-02-13 @ 13:36:29
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0