Onsdag !

Hej.

Idag blir det en sån härlig hemma dag.. Det kan vara skönt efter ha varit borta både Måndag och Tisdag hela dagarna.
Idag ska jag tävtta tror jag har bokat tvätt tid mellan 12 till 16.. Ska kolla för säkerhetskull.
Annars händer inte mycket idag Crille kommer iaf hem i rätt tid idag nämligen efter 16.. Skönt att vi kan umgås lite ikväll hela familjen och äta middag i någorlunda tid. Tror jag ska laga köttbullar med potatis och lingong idag =) Blvev sugen på det.

Så roligt ska vi ha idag ha en bra dag alla
Kram från oss =)


Vilen snygg min =) Du är underbar vår son !


Alvin i sin nya stol som han fick i dop present men de är allt lite svår att
sitta än=) Men det blri bättre dag för dag.. Han är trött med  sötnosen =)

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha sikken go stil han har i matstolen, hihi! =)

Skulle du med till Marie på fika nästa vecka?

Kram

2009-02-04 @ 17:32:50
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: Mormor

Härlig lutning i nya stolen =) Hoppas den är skön att sitta i. Puss och kram !

2009-02-04 @ 18:41:39
Postat av: Emma

Ja visst är det skoj med tänder =) hihi!



Hm jag tror vi sa tisdag, men jag vet inte om det bestämdes?!

2009-02-04 @ 19:50:35
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0