Onsdag kväll...

Gud vad veckorna går fort det är redan Onsdag.. Har gått hela dagen idag och fått för mig att det är Tisdag. Snart är det helg igen vilket är skönt då Crille är hemma.
Idag som sagt har Alvin varit lite gnällig.. Vet inte vad det är med honom tog febern på honom för jag tyckte han kändes varm men de va ingen feber. han kanske bara har en dålig dag..
Tvättat har jag hunnit med nu idag så nu är all tvätt bort plockad så slipper jag det imorgon.
Idag kom Crille hem i lagom tid så det blev god middag med potatis och köttbullar med kokta morötter burnsås och lingon =)
Sen blev det bad för båda mina killar.  =)
Pratade men mamma idag så vi bestämmde att vi ska åka till Kalmar den 6-8 mars det ska bli skoj att komma ivåg en helg. Julia ska ju åka med oss till Kalmar hon ska ner till en vän som pluggar där nere =)
Julia som är så hemma kär =)
Sen blir det även att vi åket till Kalmar till påsk för så va mamma långledig så då åker vi redan på torsdagen. Får hoppas att man får ett riktigt gott påskbode när man kommer vid påsk =)

Nu har jag kollat på top model det är ett bra program =)
Imorgon ska vi på mamma fika med mammorna i föräldrargruppen.. Vi ska hem till Wenche och hennes son Seth så jag tänkte promenera ner till stan imorgon sköt ska bara leta fram hörlurarna till mobilen så jag kan lyssna på lite musik när jag går för Alvin sover ju ändå alltid i vagnen.

Har tagit lite kort på Prinsen idag som jag tänkte lägga in. Kort på när han sitter i stolen han sitter mycket bättre nu än vad han gjorde på den bilden jag la in tidigare idag
Så håll till godo här kommer dom ...=)
Ha den så bra så höra vi mer imorgon GodNatt


Ligger och tränar på golvet =)


Busar med pappa


Han är allt en liten knubbis kolla bara kinderna


Se så bra han sitter och leker. Vilka framsteg bara på en vecka.
Det går fort nu.


Hej mormor och Morfar =)


En liten allvarligare Alvin =)




Fattar inte hur han lyckas med allt det lilla livet =)

Kommentarer
Postat av: Mezzie

Halkade in här och upptäckte att efternmanen var väldigt fina ;-)(så är de ti vår familj med nämligen)



Och vilken sötis då....

Ha en trevlig kväll!

2009-02-04 @ 22:41:42
URL: http://angeloflove.blogg.se/
Postat av: Julia

Haha ja precis jag som är så hemma kär. Får väl se hur detta ska gå =)

2009-02-05 @ 16:46:15
URL: http://bullenylen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0