Onsdag!!!

God förmiddag...

Himmla vad dagarna går fort.. Idag är det redan Onsdag och snart är det helg, vilket innebär Emmas födelsedag på fredag och Emmas födelsedags fest på lördag =)...
Idag ska vi som sagt iväg till Marie och William på fika. Jag tänkte ju gå ner till staden men så blir inte fallet det snöar ute så det blir att ta bussen.. Tråkigt för jag hade velat gå men inte i snöoväder...
Efter vi har varit på fika kommer Crille och hämtar mig och Alvin för då ska vi åka och handla lite på maxi.. Måste köpa lite grejor till jag ska baka imorgon =) Jag ska ju ha mamma fika hos mig på fredag för dom som va i samma föräldrargrupp så jag tänkte slänga ihop något tills dess =) Sen tänkte jag även köpa burkmat åt Alvin nu.. Så de blir hem och provca sen hur han reagerar... =) Men vi gav honom lite banan igår p en skev han åt det som ingenting.. Svlade och ville ha mer... =) Han kommer nog bli en sån som äter allt tror jag....

Inatt har Alvin varit duktig igen.. han vaknade bara en gång och det va vid kl halv 5... Sen va det dax att gå upp vid halv 9 men nu sover han igen och jag har hunnit grejja lite här hemma....
Ha en bra onsdag så får vi se om jag uppdaterar ikväll =)


Har jag blivit stor momor ?=)


Kvällsbus med mamma och pappa...


Han är så liten men ändå så lyckas han få igenom benet helt sj =)


Så här hittade jag Alvin när jag kom tillbaka till sängen efter att ha gjort
mat till honom =)


Kommentarer
Postat av: Vevve

Hej Emilia, vad söt han är :) Kul att läsa din blogg. Han växer ju så det knakar :) Ta hand om er! Kram Vevve

2009-02-11 @ 11:11:12
URL: http://www.metrobloggen.se/veronicaaa
Postat av: Emma

Haha vilken lite busunge han är. Och hur lyckades han få in sin fot i den lilla ringen??!! Haha

2009-02-11 @ 12:35:40
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: Faster

Jag har skaffat blogg ja med...kolla in och följ!

2009-02-11 @ 15:26:53
URL: http://sjuryssarochenaskkopp.blogg.se/
Postat av: Molly

Ja!! Tiden rusar iväg!! Känns verkligen som det var nyss vi babblade om ultraljuden o var gravida hehe.



Söt han är lillpojken=) Det är bara bra med oss också! Längtar bara efter våren nu! Brr.



Kram!

2009-02-11 @ 15:39:10
URL: http://molly21.blogg.se/
Postat av: Julia

å glöm inte att du ska soooooova hooos miiig ;)på lördag hehe!! gulli han är lill alvin

2009-02-11 @ 19:49:40
URL: http://bullenylen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0