Måndag!

Hej..

Idag blir det slapp måndag för mig och Alvin.. Alvin sover nu la han bara i sängen och han somnade direkt.. Jag ska me vila lite är lite trött.. Känner mig inte helt bra i kroppen idag.. Hoppas det blir bättre under dagen..
Annars blir det väll vår vanliga promenad sen mot eftermiddagen.
Får se om jag kan tvätta lite mend är mycket tvätt nu igen har bytt sängkläder i helgen i både vår säng och Alvins säng så det blri lite tvätt...
Har ju den turen att man kan tvätta närsomhelst i vår tvättstuga eftersom de bara är 6 lägenheter i huset så finns det alltid tid när man vill ha...  Så de är nästan som att ha en eger tvättmaskin eftersom man kan tvätta när man vill... =)

När Crille kommer hem blir att laga lite mat.. Vet inte än vad jag ska laga,, Tycker det är svårt att komma på mat varje dag brist på fantasi..
Finns ju jätte många roliga och lätta recept men kommer man på något?
Nej de gör man ju inte.. Så om ni vill kan nu ju gärna skriva något i kommentarer vad jag kan tänkas laga=)

Nähe nu ska jag äta lite och kolla på Mia och Klara som jag missade igår medans lillprisen sover.
Ha en bra måndag.
Kram


Jag och Alvin hos Julias farmor och farfar.. Tog kortet från Julias blogg =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0