Måndag 23/2

Hej...

Idag är det måndag vilket betyder början på ännu en vecka... Veckorna går så fort med helgerna går ännu fortare...
Idag har vi haft lite besök av Sofia och hennes Alma.. Vi gick ju i samma föräldrargrupp och hon fick Alma bara en dag efter Alvin kom så vi låg på bb ihop.. =) Va ett tag sen vi träffade dom nu eftersom dom har haft besök hela förra veckan men idag blev det av...  Dom kom hit en vid halv tovl tiden så vi satt och tjötade lite sen gick vi ute och gick en liten sväng båda barnen va trötta så dom sömnade fort..
Sen blev det även lite tvättande idag inte så mycket tvätt men jag tänkte jag kan lika väl tvätta för det hinns nog inte med någon anna dag denna veckan... Men ikväll nu har jag känna mig lite dålig mådde jätte illa och hade sån huvudvärk men det har gått över nu... Skönt det trodde jag skulle bli sjuk nu igen...
Crille lagade falukorv med mos idag men jag åt inte mycket eftersom jag mådde så dåligt..Han har varit snäll och tagit hand om Alvin i em kväll med jag har inte orkat.. Gud va skönt det är att man år två...

Imorgon ska vi hem till svärmor på dagen efter Alvin har sovit och ätit för hon får besök från Värmland hennes kusin och en syster till hennes mamma kommer... och dom har ju inte sett Alvin så dom ville att jag skulle komma bort och visa upp honom... Crille kommer dit eftert han har jobbat klart, Och lilla mormor kommer ju med upp... Tar givetvis med kameran och plåtar lite =)

Förövrigt så har Alvin när han ligger på mage börjat trycka upp rumpan... Jag vet inte vad han försöker med med det är ju litet framsteg.. Härligt att se =)

Nu ska jag kika lite på tv börjar en dokumentär på 3:an vid 22 som jag ska kika på...
Lägger upp lite bilder för er som inte ser Alvin varje dag =)
Kram


Alvin och pappa läser tidning och bok...


Söndagsmys far och son


Alvin läser bok..=)


Igår när vi busade i sängen så låsades jag nysa och gud va prinsen tyckte
det va kul.. han skrattade jätte mycket vi filmade även lite =)


Gapskratt.. Denna bildern sägen mer än tusen ord man blir bara så glad
när man kikar på denna bilden...=)


Alvin och Alma...


Sötnosen Alma...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0