Mamma Fika.

Hej.
Natten har varit bra Alvin har bara vaknat en gång. Men han är fortfarande svår att söva på kvällen plus att han vaknar tidigare på mornarna nu än vad han har gjort innan. Men han kanske inte behöver lika mycket sömn.
Idag gick vi upp vid halv tio tiden efter Alvin somnat om efter mycket om och med på morgonen., men vid halv tio ville han inte ligga kvar längre. Vi gjorde oss i ordning och jag gav Alvin lite mat sen begav vi oss ner till staden.
Vi skulle vara på mamma fika hos Wenche och hennes son Seth vid kl 13 med mammorna från vår föräldrar grupp så jag hade bestämt mig för att gå ner till stan så jag gick vid kl 11 och va i stan vid 12. Skönt va det är gå i vinter vädret. Det är inte så långt som man kan tro ner till stan.Innan vi gick hem till Wenche så va vi tvunga att gå till matmor och handla mat till Alvin för den va helt slut.
De va jätte trevligt att träffa alla mammorna så det ska vi göra om nästa Fredag då ska vi vara här så det ska bli kul.. Det är ju bara Sofia och Alma som vet hur vi bor =)
Sen kom Crille och hämtade oss efter jobbet eftersom vi skulle alite.
På vägen hem blev det med sväng förbi Donken =) Det är alltid gott =)

Nu ikväll blir det lite tv kikande. Just nu är Joakim här för Crille skulle hjälpa honom med något på datan. Och Alvin sover. Tror han hade lite magknip innan han somnade.. Hoppas bara det va tillfälligt vi ger ju honom semperdroppar för magen.
Imorgon ska vi till sjukhuset kl 8 på morgon fattar inte att man kan lägga en tid kl 8 på morgonen när man har en liten bebis som man ska släpa med. Men så är fallet. besöket skulle ta ce 1,5 till 2 timmar så drygt.
Men hoppas Alvin ska vara duktig iaf men det tror jag han är all duktig vår son =)

Nu blir det att inta soffan och kolla på halv 8 hos mig =)
Ha en fortsatt trevligt kväll



Hemma hos Sandra,Jani och Olivia. Han äter verkligen på allt som kommer
i närheten av hans mun nu. Kanske tänder på g  ? Eller är det så i den ålder ?


Vår underbara son =)

Kommentarer
Postat av: Emma

=) Ja jag såg att han hade en likadan pjamas =) Den passar ju våra små monster! Hihi

2009-02-05 @ 20:02:54
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja det är han allt, men det är ju lite vingligt =) Hihi

2009-02-06 @ 13:21:21
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0