Lördagen och Söndagen....

Hej...

Jag orkade verkligen inte blogga igår va helt slut efter lördagens bravader =)
Tänkte jag skulle uppdatera er lite om i lördags och söndags...
I lördags va det nog som alla vet vid detta laget fest hos Emma... Jätte kul hade vi verkligen alla tjejor =) Vi började kväll eller mm med pizza kl 5 hos Emma... Sen blev det fullt ös medvetslös :P Till en början va det rätt lugnt men sen kom Julia och Silena på att vi kunde spela ölspelet och gud va kul =) under speletsgång så blev det allt mer livat kan inte förstå detta =) Vid halv elva tiden gick vi ner till stan för att fortsätta kvällen på Lipz.. Men det blev något knas på vägen så Amelie och Sandra åkte hem men vi som va kvar hade kul... Men jag kände att jag ville hem vid 1 tiden men jag va kvar till två så åkte jag med Silena hem sen för hon hade en som körde :P Blev en kebabtallrik  innan vi åkte hem som alltid =) Men jag tycker verkligen det va en hel lyckade kväll... Nästa mamma fest är hemma hos Marie i mars någongång =)

Igår hade jag sovnmorgon sov till 11 ca.. Det va skönt.. Vid halv 1 så skulle vi hem till Crilles Farmor och äta söndags middag och det va gott eftersom jag inte åt någon frulle innan =) Vi fick panerad fisk och potatis kokta morötter.. Jätte gott, Farmor är så himmla duktig på att laga mat.. Efter maten blev det lite fika som alltid.. Alvin han va så klart med och gud va han pratade... Hela dagen igår ptatade han jätte mycket.. Så kul... Sen vile Alvin sova lite så vi åkte ut och åkte en sväng så Alvin fick sova i bilen.. Vi åkte till Vargön Vänersborg och till Onsjö och kollade lite =) Sen åkte vi hem och la oss alla tre i sängen och mös och kollade på någon film som va på 4:an sen somnade jag och Alvin med.. På kvällen åt vi lite makaroner och stekt falukorv sen gick vi och la oss till 21 och kollade på Beck.. Crille somande nästan driket men jag kollade klart på filmen sen somnade jag med.. Det va vår söndag.. Det va verkligen en typisk Söndag igår =)

Jag tog massa kort från i lördags men jag orkar inte lägga ut några  nu så der blir lite senare ikväll...
Tog även lite kort på Alvin igår som jag lägger ut senare idag med...
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0