Kalas hos familjen Egnell =)


Tänkte skriva lite om gårdagen som jag inte hann med igår kväll... På dagen blev det ganska lugnt Alvin sov rätt mycket på förmiddagen och jag hann med att grejja lite.. på eftermiddagen kom Susanne och Minna hit en sväng det va trevlgit eftersom det va ett tag sen vi sågs.. Alvins farmor kom med en sväng på eftermiddagen och hälsade på Alvin...
Vid klockan 18.00 skulle vi ju på kalas hos Martin Alvins fadder.. Men han ringde  Crille och sa att vi va bjudna på mat så vi skulle komma kl 17.. Det blev lite stressigt eftersom jag och Crille skulle duscha innan vi skulle iväg.. Crille fick sluta tidigare för att vi skulle hinna =) Men vi hann Vi va där nästan prick fem inte dåligt... =)
När vi kom fram så fick vi ett varmt välkomnande dom är så trevligt hela den familjen =) SSen bjöds det på mat pasta med räkgryta jätte gott va det =) Efter maten blev deet prinsesstårta och paket öppning för Martin =) Hann även med en lite sång för honom på han dag... Efter det blev de en lång pratstund om allt möjligt.. Sen lite tv tittande och sen kollade vi på lite bilder från när Maritn hade varit i Andorra... Ett land där folket inte behöver skatta på pengarna man tjänar =) Så skulle det varit i Sverige med =)
Tiden går så snabbt när man är bort bjuden men vid nio fick det va bra så vi åkte hem.. Då skulle Crille söva Alvin men det slutade med att båda två somnade i vår säng...
Det va dagen igår ska slänga in lite bilder med... =)


Söta Minna har hittat Alvins låda där han har leksaker i men hon använde
den som en stol =)


Sötnosarna... =)


Minna höll Alvin sällskap på golvet =)


Bus hemma hos Familjen Egnell... =)


Kjell, Alvins fadder Martin och lilla Alvin...


Så här hittade jag Prinsarna i sängen igår innan jag gick och la mig =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0