Gårdagen !

Hej.
Jag orkade inte skriva något inlägg igår så jag tänkte jag får göra det idag ist..
Igår va det lugnt här hemma Crille va bättre och uppe på benen igår..
Så vi åt lite frukost vid halv 12 tiden med iaf =) Sen tog vi och gick ut och gick en timma.. Det va skönt men kallt...
När vi kom hem så lagade jag lite mat det blev laxgryta och ris riktigt gott faktiskt och lätt med =)
Sen blev det att slappa lite framför tv:n och dammsuga lite innan vi åkte och satte ljus på Alvins farfars grav och efter det åkte vi till maxi.. Jag körde hela vägen =)
Måste ta tag i imtt körkort nu så jag har det till sommaren.. Vill ju kunna åka till standen med lillkillen..
Men jag ska ta kortet privat så jag hoppas att det inte rinner iväg mycket pengar på det...

Igår kväll blev det beck filmen sen sängen..
Det va vår söndag händelserik va =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0