Fredag..

Hej
Igår va det Fredag och vi gick upp i ottan =) Jag och Alvin hade tid på sjukhuset kl för han skulle göra något test på öronen. Så jag gick upp kvart i sju och Alvin vid sju.. Så tidigt har vi aldrig gått upp jag och Alvin. Men det gick bra så vi hann med allt innan vi gick hemifrån. När vi kom ut så snöade det jätte mycket så det blev med rask takt vi gick till sjukhuset.
Hörseltestet gick bra efter att Alvin gallskrikit i 20 min han va så trött men det är inte kul att ha massa elektroder på huvudet och saker i öronen. Men efter 20 min somnade han på mitt bröst och sov hela tiden så det gick bra. Svaret kommer hem skickat så snart som möjligt,

Sen gick vi hem och busade lite Alvin fick mat och somande vid 12 och sov till 14.30 så han va trött.. Jag somnade med i en timma innan Julia kom upp till oss... Hon och Silena skulle äta tacos och kolla på Lets Dance så jag ringde till Crille och hörde om jag fick hänga på dom och det gick bra.. Skönt att komma iväg lite.
Vi hade jätte roligt och mycket att prata om =)

Efter lets dance åkte jag hem till mina underbara pokjar =)Det är skönt att komma bort ett par timmar med det är allt skönare att komma hem
Japp det va vår fredag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0