Fredag kväll!!


Nu sitter vi här i soffan efter en god tacomiddag och ett par glas vin =) Just nu är det nyheterna på tv:n så jag passar på att blogga lite medans Crille och Alvin sover.. Tänkte jag skulle gå och lägga mig efter Lets Dance.. Vi ska ju upp tidigt imorgon med eftersom vi ska på babysim på förmiddagen

Idag skulle jag ju ha mamma fika här hemma... De blev bara en mamma som kom.. Jag som hade bakat och allt.. Men vi hade trevligt bara vi två.. Mycket att prata om.. Dom andra två som skulle komma hade åkt på maginfluensa så dom ville inte komma och smitta så det va bra att dom höll sig hemma =) Vi får träffas nästa vecka...
Idag kom en postavi i brevlådan att vi hade ett paket att hämta,, Ringde till Crille för och höra om han hade beställt hem något.. Men de hade han inte... Så ringde mamma och fågade om vi hade fått hem något på posten idag=) Så då fattade jag att det va hon som hade skickat..Hade det i tankarna innan hon ringde eftersom hon hade köpt kläder till Alvin i veckan.. Så vi åkte och köpte lite godis efter Crille kommit hem och duschat. Belv godis från godisjätten idag gott godis =) Sen åkte vi och hämtade paketet det va presenter till oss alla tre... Alvin fick mest som vanligt.. =) Ett pat jätte gulligt skor en fin filt en slipover ett par byxor och en jätte fin body =) Jag fick ett par skrubb handskar jag ska skrubba kroppen med och ett jätte fint halsband med ett hjärta på. Och Crille fick lite choklad som han kan ha till sitt kaffe =) Tack så jätte allt va verkligen jätte fint..

Nähe nu ska jag kolla klart på lets dance sen blir det sängen...
Imorgon är det lördag Emma =) har räknat ner hela veckan =)hahhaha

Sov gott alla läsare så hörs vi av mer imorgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0