Babysim och Fest hos Emma =)

Goddag =)

Nu är vi hemkommna fån babysimmet. Alvin tyckte det va lite roligt idag och man märker från gång till gång att han blir mycket sötrre..Min Familj sak ju komma hit till påsk och då tänkte jag att min mamma kunde följa med oss på babysimmet men det va inte något under påsk så det får blir en helg när dom kommer upp nästa gång =) Och nästa vecka är det inget för då är det sportlov men vi får gå och bada ändå om vi vill men då kanske det är större barn i bassängen med och det är inte heller någon instruktör med då så vi får se om vi går...
 Nu håller vi på att tvätta och snart ska vi laga lite mat tänkte vi det blir potatisar i ugnen med kött =) Det är mumma.. Och ikväll blir det pizza tajm med alla mammor =)

Tänkte börja gör mig i ordning om något timma ska duscha och fixa mig så det tar ett par timmar måste åka här ifrån halv 5 för vi ska åka och hämta pizzorna innan jag ska till Emma....
Ett par kompisar till crille kommer till honom och Alvin ikväll så får dom med lite sällskap =)

Jag skriver inte mer idag hinner nog inte det. De blir mer imorgon men jag tar också med kameran och tar lite kort ikväll..
Ha en bra lördag....
Kram från oss

Kommentarer
Postat av: Sandra

Har inte hittat nån barnvakt så Johannes kan inte hämta mig inatt så du vet

2009-02-14 @ 13:24:14
URL: http://sandraedin.webblogg.se/
Postat av: Amelie

Har du bdb? Hugo e de. ;)

2009-02-14 @ 17:00:35
URL: http://elefteria.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja men tack desamma :) hade verkligen skit skoj. Tack :D

2009-02-15 @ 23:35:41
URL: http://sandraedin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0