Babysim och besök av Faster..

Hej..

Idag är det Lördag för alla er som inte vet det =)
Det betyder för oss babysim idag på morgonen. Förra gången kunde vi ju inte gå pg.a sjukdom men denna veckan va vi friska =)
Det är allt roligt att bada med det lilla livet han tycker det är så himmla kul=)
första gången glömde vi ju kameran men idag fick vi med den mend då hande vi ju knappt något batteri men vi hann ta lite bilder iaf =) Så dom lägger jag upp...
Sen åkte vi hem så jag fick göra mig lite iordning jag sminkade inte mig i simhallen för Alvin va trött och ville sova, så han somnade i bilen hem men vaknade hemm så fick han lite mat sen somnade han om igen och som ett par timmar.. Det tar på krafterna och bada..
Vid 13 tiden koma Alvins faster till oss. Hon hämtade upp mig så åkte vi till systemet och jag inhandlade lite vin som jag är sugen på och ska dricka ikväll sen åkte vi till Maxi och handlade lite mat och godis till ikväll.
Givetvis ska vi kolla på Melodifestivalen som resterande av Sveriges befolkning =)

Så det blir lugnt ikväll skönt det nästa helg cid denna tiden så är det fest hos Emma =) det ser vi fram emot=)
Ha en bra lördag kväll.
Kram från oss

Lite bilder från dagen:


Väntar på att hoppa i plurret =)


Årets badkille :P


Alvin och Pappa


Här simmar vi ryggsim..


Alvin och Mamma


Sen blev det bus med faster


Syskonen Gunnarsson och lill prinsen


Smaskig efterätt.. Olika frukter men vit choklad. Mumms


Kommentarer
Postat av: Emma

Tack =)!



Kommer ni till ÖF idag?

2009-02-09 @ 09:50:41
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0