4 månader


Idag är vår lilla prins 4 månader.. Gud vart har tiden tagit vägen... Va inte länge sen han låg i magen men det känns ändå som en evighet sen... Man märker verkligen på honom att han börjar bli stor kille nu =) Händer mycket i utvecklingen något nytt varje dag... Och han växer så det knakar...

Idag skulle vi ju ha mamma fika hos oss men varken Emma eller Jessica kunde och sen kände jag att jag inte va så sugen på det heller har varit jätte slö idag.. Men tänkte vi mammor kunde hitta någon dag nästa vecka? Om ni är sugna på att komma då ?
Just nu sover Alvin igen för andra gången idag... Och jag håller på att tvätta lite... Kände jag lika väl kunde göra det när jag ändå bara va hemma... Va inte så mycket tvätt men skönt att blir av med det... Såg att Emma skulle baka bullar idag så jag blev med sugen på det får se om Crille kan ha Alvin ikväll om jag bakar... =) Måste ner och handla jäst bara,. Men vi ska och kolla på en overall till Alvin idag med tycker den han har är lite väl liten nu han växer så fort nu.. Så vi får se om vi hittar något, för de verkar ju som kylan kommer hålla i sig ett tag till.. Har ju snöat ännu mer här uppe idag på morgonen...

Nähe nu kallar nog tvätten tror jag =) Får passa på nu innan Alvin vaknar igen får då blir det mat  och bus med honom=)
Ha en bra tisdag.. Kram


Denna tycker Alvin om att bita på =)


Denna leksaken är ju jätte simpel men Alvin tycker om den för långst upp
på den finns en pip så den kan pipa det tycker han är jätte kul när man gör =)
Lätt road han är..

Kommentarer
Postat av: Molly

söt han e! alice har en likadan leksak som den på den översta bilden o det e en favorit att bita på för henne med!=)

2009-02-19 @ 19:46:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0