Sammanfattning av helgen...

Hej hopp eller kanske god kväll =)

Ännu en helg har passerat, dom går galet fort...
Men vad har vi gjort då ?? Jo det tänkte jag berätta nu...

Fredag em kom Emma och hämtade mig för att åka och köpa färg till mitt hår... Sen åkte vi hem till henne drack lite vin och färgade håret och hade bara jätte trevligt... Svärmor jobbade till nio så hon va snäll och kom och hämtade mig efter hon slutat...

Lördagen skulle ju Crille hjälpa en kompis att flytta till varberg så han åkte vid halv nio på morgonen och va inte hemma förrend vis åtta tiden på kvällen... Men jag och Alvin åkte ner till stan på lördagen.. Hittade en tröja, och en fuskpolo till Alvin som han kan ha under jackorna nu i höst och vinter... Sen åkte vi hem till Alvin farmor som kom hem lite efter vi kommit dit.. Sen va det fullrulle det vaknades nämligen kräftskiva på kvällen.. Folket kom vid 4 tiden sen va det fullt ös... Alvin somnade vid åtta tiden.. Efter det kunde jag ta och koppla av med ett par vin, då hade även Crille kommit.. sen sov vi där på natten för vi tyckte det va onödigt att gå hem på natten eftersom Alvin inte va vaken hade vi fått väcka honom och så..Nej det va bättre att sova där..

Igår söndag gjorde vi inte så mycket tyckte dagen bara gick.. Crille tog med sig Alvin till Crilles mormor en sväng på eftermiddagen så jag fick lite lugn och ro=) Det va skönt... Sen deckade jag vid halv tio va jätte trött men det behövs ibland att somna tidigt=)

Idag har jag och ALvin mest varit inne.. Har inte varit så bra väder..Men i em gick vi ut en sväng och lekte lite med Kajsa och harry vid lekplatsen... Kom då på att vi måste åka och köpa överdragsbyxor vantar ooch en nu bra mössa som han kan ha ute när han leker.. Så sagt och gjort.. När Crille kom hem och efter vi hade fått i oss lite mat åkte vi till siba för att kolla på detta... Vi hittade ett par dyra på P.O.P men dom kostade ca 500 det tykcte båda två va lite saftigt, så vi sa att vi skulle kika runt lite.. Vi gick till NAME IT och hittade ett bra regn och vid tåligt ställ i st 80 för 400 vilket va ett mycket bättre pris för både jacka och byxor då vi slog till.. hittade även jätte bra långa vantar och en mössa men det på lindex... Så nu är han lite uppgraderad igen.. Nästa dyra köp blir väll overallen..men det är ju ett tag dit...

Imorgon har vi inte några planer på dagen får se vad vi ska hitta på.. Men på em ska jag nog med Emma till överby.. Ska kolla om något att ha på sig på lördag får se om man hittar något..
Annars händer inte så mykcet i veckan.. Alvins faster kommer nog hit på onsdag iaf, får passa på att träffa henne nu snart åker hon ju till london och är bosta i 10 månader... annars blir det väll städ och tvätt innan helgen så man får det gjort...

nu ska jag vara duktig med att lägga ut lite bilder...
Ha en bra kväll.. Kram


Far och son.. Lika ?=)

Det går så segt att ladda upp bilderna nu så jag gör det imrogon men fick iaf laddat upp en bild som är tagen i torsdags... Men mer kommer imorgon... Godnatt


Kommentarer
Postat av: Emma

när man ser Alvin ihop med sin pappa så tycker jag bara Alvin är lik dig =)

2009-09-01 @ 23:10:20
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0