Tisdag...

Hej hej...

Idag ska vi ut på lite öventyr.. Vi ska ner till stan och träffa mama grupen för en liten fika=) ska bli mysigt... jag tänkte jag skulle gått ner med Alvin i vagen men eftersom värdet är som det är molnit och rgnar lite så tar vi bussen...
Efter fikan ska jag och Alvin träffa julia kan tänkte mig att det blir Silena och David med =) så trevligt att umgås med er.. =)

Annars händer inte så mycket mer idag... Imorgon blir deet iaf en lugn hemma dag med lite plockande här hemma... Får se med om vi åker och handlar imorgon eller idag.. Beror lite på mannen=)
Annars skulle jag ju på Fest hemma hos sandra på lördag men jag känner inte alls för det längre och Crille ville inte följa med heller så eftersom vi har barnvakt så ska vi gå ut och äta och fira vår tvåårs dag denna helgen ist.. Eftersom helgerna framöver är fulla ända till juni... Så vi passar på till helgen det ska bli skönt att gå ut och äta...=)

Nu ska jag ta och söva prinsen innan vi ska åka ner till stan så han är utvilad när han ska träffa sina kompisar =)
Tänkte jag skulle ta med kamerna och ta lite bilder som jag kan lägga ut sen.. Får se om jG KOMMER IHÅG DEN=)
Det va allt från oss... Ha en bra dag.. Kram

Kommentarer
Postat av: Veronica

Förstår att det är full fart :) hur länge är du mammaledig? många kramar

2009-04-23 @ 15:03:33
URL: http://www.metrobloggen.se/veronicaaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0