Mycket infomation....


... har det blivit för mig dom senaste dagarna, jag började ju skolan i Torsdag och va även där idag, men än så länge har vi bara haft en massa infomation om skolan och lärare samt haft en rundvandring så man ska kunna hitta på skolan, vilket nog kommer vara mycket svårt i början eftersom det är så många långa slingriga korridorer, men det ger sig med tiden...
På måndag sätter vi igång på riktigt vilet jag ser jätte mycket fram emot, har varit oh inhandlat min lite block och en kalender idag, eftersom det är mycket mer som ska hållas reda på mina skoltider och alvins dagis tider bvc tider plus mycket mer, så en sån va nog inte fel att införskaffa idag...

Igår efter skolan åkte jag och Amelie och åt lite lunch vilket va mycket trevligt eftersom det va evigheter sen vi umgicks, hon ska ju nämligen med plugga samma saker som mig,det kan vara sköt att ha någon mer som gör det så man kan bolla ideer med någon och hjälpas åt om man kör fast... När jag kom hem va det bara att vända i dörren princip för då hade Crille ringt till Bvc och fått en tid för alvin eftersom han tidigare på dagen hade spytt, vi kom dit och läkaren kikade lite i öronen och halsen mend hittade inte något allt såg bra ut vilket va skönt eftersom jag har misstänk öronen.. efter det så lyssnade han på när Alvin andades och kom fram till att Alvin har förkylnings astma, så vi fick bricanyl ut skrivet som han ska få ta ett tag fram över... Denna astma kommer växa bort och förhoppningsvis växer den bost ganska så snart, det är ju inte kul att han ska få det vis sån tidigt ålder... så jag håller tummarna....

Idag har vi varit och handlat lite, jag har kännt mig jätte konstig idag frysit jätte mycket och har en jätte jobbig huvudvärk, så det ska bli skönt sen när Alvin somnar,då ska jag lägga mig i soffan och invänta lets dance som börjar idag =) Crille är på bio med ett par kompisar sen skulle dom nog gå och käka efter så han kommer nog hem ganska så sent... Skönr med en kväll för sig själv...

Imorgon blir det lugnt på dagen får se om vi vågar oss ut =) det är ju som sagt sviningt kallt här uppe nu... -16 idag och imorgon skulle det bli runt -20,herregud det är ju helt sanslöst... På em ska jag hem till min favorit Emma, för vi ska nämligen ut och svänga på dom lurviga imorgon kväll=) malin och jessica kommer med =) ska bli jätte trevligt...

Nu ska jag ta att göra iordning min son för natten, han har nämligen inte sovit något vidare idag på dagen så han är är ganska så trött redan... får se om han orkar hålla sig vaken till halv sju, sju när han egentligen brukar sova...

Hoppas alla får en kanon helg för det ska vi ha =)
Kram från oss....



Kommentarer
Postat av: Emma

Men Malin skulle inte med eller?

Puss

2010-01-09 @ 09:28:56
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: Emma

Nää tyävrr. Fick reda på det precis innan vi skulle åka. Dom tyckte det var för halkigt på vägarna. Hehe! Men men..

2010-01-11 @ 20:24:26
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0