Torsdag kväll...

Hej

Nu har lugnet infunnit sig här hemma hos oss.. Alvin somande nyss och Crille är på jobbet, så jag tänkte passa på att blogga lite nu medans jag kan, innan allt bra på tv:n börjar..

Igår tog Alvins farmor med honom till Uddevalla för att hälsa på faster Therese, vi vet ju nite när hon åker till England så Alvin får passa på att hänga med vid sånna tillfällen =) Så jag fick några timmar hemma för mig sjävl, vilket va väldigt skönt och välbehövligt.. jag hann både diska dammsuga och ducha och allt det i lugnt och ro=) När Alvin kom hem hann han bara få i sig lite mat sen kom Kajsa och Harry på besök jätte trevligt och barnen fick leka av sig lite... Senare på kvällen kom Emma hit, vi drack lite vin och pratade.. satt faktiskt ute hela tiden, det va lite kallt men det gick =)

Jag bestämmde även igår att jag tänkte ha en födelsedagsfest här hemma lördagen den 3:dje eftersom jag fyller år helgen efter.. Så ni som vill det är bara att komma =) Det blir självklart utgång med.. Ska bli roligt... Så skriv en liten komentar om ni har lust att komma så jag har lite koll på hur många det blir...

Idag har vi haft en slöar dag. Det va dålgit väder på förmiddagen och en bit in på eftermiddagen regnade jätte mycket, men det har även blåst jätte mycket,men det verkar de inte göra nu när jag kollar ut vilket är skönt..
Tvättat är väll det ända vettiga jag har gjort.. har inte orkat göra mycket mer.. Blir att ta disken innan Idol börjar ikväll...

Alvin har blivit så duktig när han kikar i böcker så pekar han och frågar dääää... vilke jag tror är (Där).. Lika dant om man ropar på honom och han inte är i samma rum så svarar han mmmmm=) Han är så duktig...

Imorgon ska vi nog träffa rebecca och Elsa en sväng på förmiddagen, och när Crille kommer hem ska vi och STOr handla.. För vi har verkligen inte något hemma.. till och med blöjorna är snart slut vilket jag tycker är viktigt att man har hemma.. Så imorgon bär det av till Maxi, där vi nog inte är ensamma en fredag eftermiddag...

Lördagen ska jag spendera med min underbara Julia =) det ska bli mysigt.. Får se vad vi hittar på, lagar lite god mat och bara umgås..
Söndagen blir det nog lite pyssel hemma kan jag tro, vi har lite som vi måste fixa med.. Så på Söndag får det nog ta och bli av...

Ja det va väll de jag hade på hjärtat idag... Jag lägger in några bilder från igår och idag.. Annars får ni ha en fin kväll... Kram


Bus runt vardagsrumsbordet


Hulliganerna=)


Lek på rummet idag..


Skulle som vanligt ta kamerna när jag tog kort, vilket resulterar i en närbild


Busungen..


Leker med sin mobil..

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag kommer självklart och firar underbara Emilia =)

2009-09-25 @ 11:54:59
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: Marie [Mamma till William]

Jag kommer om Jörgen inte får jobb =)

2009-09-25 @ 14:42:22
URL: http://mzetterblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0