Tisdag..

Hej hej...

Tänkte uppdatera er lite om vad som har hät i helgen och vad som kommer att hända i veckan...

Helgen gjorde vi inte så mycket mer än att Crille åkte tidigt till Jönköping på lördagen eftersom han skulle hjälpa sin kusin med elen i hans nya hus... Alvin och jag gick bort till hans farmor en stund.. Men va lite tråkigt att sitta inne så vi gick ut och gungade en sväng sen gick vi hem till Kajsa och Harry där vi va hela eftermiddagen..
Söndagen gick fort hände inte alls mycket bara en ren slapp dag....

Igår måndag tvättade Alvin och jag lite.. han är så duktig ska vara med överallt och hjälpa till=) Sen gick vi till lekplatsen lite och gungade samt att Alvin fick krypa runt lite i sanden vilket han tycker om.. Nu när vi har köpt han ett par överdagsbyxor kan han krypa hur mycket han vill för så slits det inte på hans "vanliga"kläder...
När Crille kom hem åkte vi till sibahuset på överby för att kolla kläder till Alvin.. (sibahuset heter självahuset med massa affärer i så vi handlar inte kläderna på siba som min mamam trodde=)) Han fick en ny mössa samt matchande lite tjockare vantar.. Vi hittade ett par chinos, en body och en kofta.. Och ett par tunnare fingervantar som han kan ha nu ute för han blir så kall om händera....

Idag har vi haft besök av Anna och Lukas vi har varit på lekplatsen en sväng sen gick vi en liten runda runt området... Men innan dom kom så kom Crilles mammas vänninna och mätte lite till gardiner hon ska sy in till vårat sovrum ska bli skönt att få nya gardiner där..ska bara hitta ett tyg men det hoppas jag att jag gör imorgon för då åker jag och Alvin med farmor till ikea...

På torsdag kommer Kajsa och Harry hit.. Dom har ju inte varit häe hemma någon gång.. har inte blivit av så nu är det på tiden =) sen på kvällen kommer Emma hit.. Vi ska dricka lite vin och bara sitta och tjöta..Vilket kommer bli jättemysigt..

Fredag ska vi träffa Rebecca och hennes lilla Elsa äntligen.. Har gått några veckor sen sist men båsde jag och Alvin har inte varit helt hundra, Och eftersom hon är så liten än är det inte värt och smitta ner henne.. Men på fredag blir det äntligen av... Efter det är det bara hem och packa Alvin väska och göra Crille och mig iordning.. För jag och Crille är bjudna hem till johan och han tjej på Grekisk afton men 3rätters mat.. Ska blir helt underbart, och självklart så ska Alvin sova hemma hos sin farmor=)

Japp det va vår vecka nu ska jag ta och sätda vidare lite här hemma innan mina killar kommer hem igen.. Körde iväg som för att få lite städro=) Går mycket fortare om jag får städa själv.. Så dom är hemma hos farmor och hjälper henne lite...
Just det vi har även fårr ringt till fotografen idag så på Alvins födelsedag den 18:de oktober ska han fotograferas..

lägger in lite bilder på busen... Ha en fortsatt trevlig kväll... Kram


Han skulle bara tvätta händerna men det blev fötterna med =)


Nya mössan.. Hur gullig är inte han på en skala mellan 1-10 =)?


Låter bilden tala för sig själv


Gungeligung..


utforskar sanden..


Har hittat en pinne..




Idag va det sommar värme på lekplatsen


Kom hem precis samtididgt som pappa idag så Alvin fick provköra bilen=)
Crille ska alltid göra fula miner på kort...


Badkillen nu ikväll...



Kommentarer
Postat av: Emma

Haha fan vilket gott kort det var när han hade mössan...En riktigt liten pudding =) Hehe

2009-09-17 @ 13:40:09
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: Emma

Haha ja det gör han verkligen =) haha!

Tack själv för en underbar kväll. Så trevligt att bara sitta och tjöta med dig =) Du är alltid lika rolig att umgås med, får vi göra om ;)

Tacka Crille för skjutsen =) Puss sov gott

2009-09-17 @ 22:25:03
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0