Tisdag den 1 September...

Hej...

Jaha nu va det en ny månad med..  Det är inte bara helgerna som går fort utan månaderna med..
Hösten är på ingång och det betyder att vi får mycket att göra i höst =) Men det är bara roligt.. Jag ska söka in till skola Alvin fyller 1år, det blir barnkalas, jag fyller år min lillebror fyller år.. Min svärmor fyller år, min mamma fyller år... Sen helt plötsligt är det jul och sen börjar Alvin på dagis och förhoppningsvis jag på skolan...

Men nu får man ta och njuta av dagarna och leva i nuet och inte så frammåt så mycket.. Njuta av tiden tillsammasn med min underbara son... som förövringt nu ligger och sover sin fm nap... Om en timma kommer Marie hit då ska vi ta och gå ner till överby en sväng ohch kika lite.. Kanske att Emma med kommer dit efter hon är klar med det hon gör.. =) Sen i em så kommer faster och farmor hit, så det blir fullt upp idag.. Crille jobbar över idag och imrogon med.. För det va något som va tvunget att vara klart tills på fredag...

Sen måste jag bertätta att vår stora kille börjar gå allt mer och mer själv.. Men man måste ju passa honom hela tiden så han inte ramlar.. Han är så duktig, tror att han kommer gå innan han är året... Mamma kämmde även att en till tand har brytit igenom i han nedrekäke så nu har han sju tänder.. Kan varit därför han har dreglat och snorat så mycket.. För nu är det inte lika mycket snor och dregel... Kan vara därfö han inte har velat äta så mycket på sista tiden heller.. Allt har sina föklaringar.. =)

Nej nu ska jag ta coh lägga upp bildena som jag inte fick med igår sen ska jag ta och plocka lite här hemma innan vi ska iväg... Ha en bra dag.. Kram


Äter själv med sked för fösta gånen =)


Så duktig så...


Kvällsbus igår innan vi skulle sova.. Och sjävlklart är tutten redan på plats :P

Kommentarer
Postat av: Andrea

Gud vad stor han e! Inte ens Lucas kan äta själv! :P

Kan han gå än?

2009-09-06 @ 12:02:22
URL: http://icycold.blogg.se/
Postat av: Emma

Haha jo mitt knep är väl mest att ge honom vad han vill ha efteråt, haha! =)

Ja vad gott med lyxmassage, det vill jag med ha. Funderar på om man kanske ska köpa sig en liten massör som man jämt har här hemma =) Jag skulle kunna få massage 24 timmar om dygnet =)

2009-09-07 @ 15:07:20
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0