Tisdag...

Hej hopp


Idag har vi riktigt tråk väder i trollhättan... Har varit regn och grått ute hela dagen.. Rikgit höst väder.. Men det är ju inte så konstigt nu när vi snart är inne i oktober...

Idag har inte hänt så mycket än så länge.. Vi skulel åkt ner till Öf men eftersom vädret inte är så lockande så stannar vi hemma... Nu sover Alvin eller ja det har han gjort sen kl 12 så han vaknar nog snart... Jag kollar på förlossnings kliniken, Jätte bra program såhär mitt på dagen...

Crille ska jobba över idag som vanligt.. Blir nog tre dagar denna veckan, men det gör inte så mycket.. jag börjar blir van och det böjar väll han med bli...

I eftermiddag ska vi gå till sjukhuset och möta upp crille på hans rast.. Vi tänkte gå och hälsa på neonatal avdelningen som Alvin låg på undertiden han va på sjukhuset.. Dom har ju sagt att dom blir så glada om man kommer och hälsar på så vi tänkte ta det idag.. Vi har allt tänkte på detta länge men vi har ju varit förkylda i omgångar, men nu är vi friska allihopa..

Annars så händer inte mycket mer idag.. det är iaf lite uppdatering från oss.. Som ni kanske märkte igår kom det inte upp några bilder från lekparken i lördags men ska försöka be Crille idag om hjälp...

Nu ska jag kika klart på förlossningskliniken Ha en bra dag kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0