Överby..

Hej igen...

Idag blev det en runda på Överby med Alvins farmor och faster..

Hittade en randig klänning med dragkjedja fram till som jag ska ha på lördag...
Och sen har jag varit ute och kollat efter en skinn jacka i MC modell och jag hittade en sån fin idag på HM så jag ringde till mamma och frågade om jag kunde få den i födelsedags present ,och det fick jag så jag köpte den.. Är jätte nöjd, så jag tänkte lägga ut en bild på den så Mamma får se hur den ser ut =) Tack så jätte mycket...


Nu ska vi snart äta stuvade makaroner och falukorv, ska bli jätte gott.. Sen är det Idol och andra avenyn ikväll på tv:n sen ska jag gå och lägga mig i tid idag för en gång skull=)
god kväll =)




Jag är verkligen super nöjd tycker den är sååå snygg=)


Gick in och tog en bild på ALvin som just nu ligger och sover =)
Men hans arm ligger lite konstigt ser inte så jätte skönt ut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0