Länge sen sist...

Hej...

Nu tänkte jag passa på att uppdatera lite medans lillprinsen sover...

I helgen har vi haft det jätte mysigt verkligen... i Fredags va jag och Crille bjudna hem till Johan och han tjej på Grekisk afton och gud va lyckat det blev.. Massa god mat en hel buffe med bara grekisk mat.. Gott vin och en god efterätt, jätte mysigt.. Känns som man får ta och bjuda igen snart=)
Lördagen tog vi en lite utflykt ner till stan eller rättaresagt till spikön och lekplatsen där, där fanns även en ankdamm vilket va mysigt.. Alvin tyckte det va jättte kul me fåglarna men ville dock in till dom vilket han givetvis inte fick.. Så då blev han ltie arg, han har börjat få en sån vilja nu undra vem han kan fått det av :P?
Sen va vi bara hemma och tog det lugnt.. Lagade lite god mat på kvällen...
Igår storstädade jag hela legenheten så nu är den fin i någon vecka sen är det bara på det igen... Nu när jag går hemma så ser jag verkligen allt.. Och jag har blivit lite väl pedant nu känner jag, Men jag kan inte släppa på det.. Blir nog bättre sen när man får något annat att göra på dagarna och inte är hemma så mycket... tror man släpper det mer då... Nog pratat om det, efter storstädet va det bara att göra iordning mig och Alvin för att vi va bjudna på kalas hemma hos hugo, det va ett jätte bra kalas med en mycket god tårta som mamma Amelie hade bakat..

Idag är vi bara hemam och slappar händer inte mycket här hemam idag inte... Skönt det med för jag har ont i huvudet så känner att jag bara vill ta det lugnt... Alvin sover som sagt nu, han sov bara en halv timma i förmiddags så han va trött nu igen...

Annars har vi lite planer i veckan som jag tänker skriva om senare i veckan när det verkligen är dax att hitta på något så nu har lite att läsa om då och jag har lite att skriva om... Kanske därför det blir så dåligt med uppdatering för jag skriver om hela veckan i ett enda inlägg.. Så får se om detta blir bättre att göra såhär

Tänkte lägga upp lite bilder från förra veckan när Alvins farmors bror och han tjej va här på besäk från danmark...Bilderna från lekparken i lördags får jag ladda upp ikväll för dom ligger på systemkameran, och jag vet inte hur man gör för att få in dom bilderna i datorn.. Hahah ínte teknisk för femöre=) men lägger upp lite andra bilder undertiden 

Ha en bra måndag.. Kram


Har en mördarblick på farmor när vi va på ikea förra veckan...


Äter lite yoggi hemma hos farmor..


Sen kom linslusen farm igen =)


Bus med mamma och faster innan blöjan skulle bytas..


Alvin är inte sen med att hänga på när man busar med honom =)


Påväg till farfars grav tillsammans med Kitty och farmor..


Mitt underbara barn...<3


farmors bror Preben Alvin och Farmor

 
Alvin och Preben..


Hjälper Kitty att vattna blommorna på farfars grav..









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0