Nyfriserad...

Slänger in ett kvällsinlägg med =)

Som sagt jag har tagit tag i saxen idag och klippt Alvin för tredje gången i hans liv=)
Tog ganska så mycket på honom eftersom han hår verkligen växer som ogräs, så det blev ganska så kort med verkligen jätte bra, känns skönt när man kan klippa honom hemma så man inte behöver lägga ut onödiga pengar hos frisören...

Va nere i stan nu i em, hittade ne present till mamma men inte någon till min bror, så vi får svänga förbi Överby (ett stort köpcenter) imorgon innan vi åker för jag vet vad jag ska köpa nu =), men det va inget höjdar väder att vara ute i, usch nej det blåser jätte mycket och regnet står som söp i backen, men vi som bor i trollhättan börjar väll snart bli vana vid detta väder, det regnar ju näst intill varje dag, iaf nu på senaste tiden, jag själv tycker att det snart kan bli lite kallare ute så det kan komma lite snö, det lyser ju iaf upp utomhus, för nu är det så grått ute på dagarna...

Ikväll så måste vi packa lite, iaf min och Crilles saker, Alvins packar jag imorgon för det går fort vi ska ju bara vara bort en helg...
Men innan dess så ska jag kika på mammas pokjar och Crille ska hem till sin mor och hjälpa henne med något, samt ta med resesängen och en resväska hem...

Nu va det slut tjötat från mig för ikväll.. Ha en bra torsdags kväll Kram


Nyfriserad och ny badad kille.. Han har varit i skåpet med alla plast saker
och hittat en flaska...


På språng=)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad fin han blev, lillkillen =)

Jo jag hittade faktiskt en Emmaljung som jag skulle vilja ha. En Edge Duo Combi. En ljus, eftersom knatten kommer i Maj så känns det smart =) Vad tror du om den?

2009-11-19 @ 21:47:32
URL: http://attblifler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0