Fredag!!

Godmorgon, det kan man väll säga nu?

Idag vaknade Alvin tidigt vid halv åtta... För Crille hade int matat honom innan han gick till jobbet så han vaknade och va hungrig så det va bara att palla sig upp och göra lite välling till honom... Sen låg vi i sängen och mös efter han hade ätit klart...  försökte få honom att somna om men han ville inte riktigt det idag så vi har varit uppe sen halv 8...

Idag hade jag tänkt att grejja lite hemma eftersom det är skit väder ute verkligen himmlen är helt grå och regnet bara öser ner... Men jag pratade med Julia lite i morse så vi ska träffas en stund.. Det ska bli kul.. har ju inte blivit att vi träffat någon denna veckan för Alvin har mått som han har mått... Mne idag är det betydligt mycket bättre.. Han har bara bajsat en gång som vanligen och det brukar han gör varje morgon framför tv:n.. Så det verkar har gett med sig i magen äntligen...

Till helgen har vi inte något planerat vilket är skönt... Har ju fullbokat helgerna fram över så det kan vara gott med en lugn helg.... tänkte ta och städa lite i helgen bädda rent i Alvins säng eftersom han har varit magsjuk... Sen ska jag torka av golven med det behövs.. Dom blir ju så kladdiga så fort när lilla prinsen ligger på golvet och slickar...=)

Nu önskar vi en trevlig helg så hörs vi nog till helgen... Nu ska jag passa på att diska och göra mig lite i ordning medans Alvin sover... För sen kommer Julia=)
Kramar från oss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0